Sunday, November 14, 2010

Air! Air!

huuuu~~>ngeluh panjang.
minggu lepas-(hari sabtu & ahad) mmg agak choii utk aku.
sbb air..sme nyer sbb air.
tp klu xder air pon susah..
tp nk slhkan air pon x bleh.
slh aku gak..cuai~
hahha.

last saturday lepas balik keje,
aku dgn office mate (wanie) pegi pasar kat belakang Jln TAR utk makan laksa.
mcm biasa bekas air Tupperware aku letak dlm beg..(even thoo ader air lagi)
*kononnyer nk senang
nk dijadikan ceta,
aku balik umah..br aku sedar Tupperware air aku daa kosong (air daa tumpah dalam beg)
uhh~~ape lagi ..kelam kabut aku kuar kan sme bnda dlm beg..
Purse aku basahh...
duit kertas sme kad2 penting,business kad,gambar2 yg dlm purse tuh basah..
terpaksa laa kering kan..nasib baik hp aku selamat..
ni tak pe lagi..

yg lagi tak boleh tahan..ke esokkan hari nyer..Ahad.
aku x tau camner tah...hp aku boleh jatuh terjun dlm beg mug air kosong.
urghh.~~mula2 aku x sedar..
pastu aku dgr bunyi cam vibrate yg aku x tau dr mana pd mulanya..
tercari2 aku bunyi vibrate tuh..skali bila jmpe..mcm 'unbelieveable' laa hp aku jatuh daaa dlm mug air!!
wuu~
so dgn cemas nyeee *cewah~ aku pon try menyelamatkan nyawa hp aku..
bukak batery..kuar kan memory kad...kuar kan sim kad..kononnyer nk stopkan vibrate tuh..
mula2..hp aku still vibrate..lama2 vibrate tuh hilang sndrik..

aku pon mula la mengodek2 hp aku..pusing depan blakang...dan!tetibe aku tgk dlm screen hp aku ader air..(keadaan ruper screen hp aku mcm pembaris yg ader air zmn kecik2 dlu-sp tau,tau laaa keadaan pembaris ader air )
wuuuu...kecewa laa..rusak laa..rusak aaa..~~>_
tp..aku positive kan diri..aku biarkan hp aku kering dlu..
malam..aku still tgk2 keadaan hp aku..screen still ader air..
kamera screen daa ader wap..
bila mskkan batery boleh on..tp still ting tong..
tak pe..biarkan dlu..

pagi ni..
duka cita dimaklumkan..
batery hp daaa kembung..so mmg rsnyer...so long gudbye kat K5310i (btol ke series tuh!?!)

& aku laa terseksa..kna pakai nokia lama kecik yg xder special function..
nk bkk fb x bleyh!nk sms lebih2 x bleh..sme no dlm hp lama..no2 pon ader yg hilang..so yg tinggal jz no2 yg ader dlm sim kad..
urghh!!terseksaa camni..
mana nk cr $$$ nk beli hp br..~~

(sp2..ader nk sponser?)wuhuu~:D

2 comments:

  1. alololo~ sian nye....
    dun worry dear~
    ur bday is coming..... ask ur mom belikan yg baru~
    wow.....bagus kan idea i??? hahahaahh~
    yeaaay wanny pandai!!!~
    amuah ^_^

    ReplyDelete
  2. berangan la..
    x mungkin dpt..uhukk~

    ReplyDelete