Wednesday, June 27, 2012

"berhuhaaa sakan di akhir bulan JUNE!"

Seems like everyone ber vacations"huha huhaaa"end of this month


Untuk mereka-mereka ni,


::jon::ismail::ain pais::abang::mai::meor::jay::*maap gmbo meor + jay xde la dlm simpanan.

Kepada kawan-kawan yang nk berhuhaaa,bersama2 menyiapkan assignment sambil bergumbira (kononnyer nk berBBQ~) selamat berHUHAaa,berpoya-poya bergumbira sakan bersama! Semoga segala plan termasuk nk buat assignment dapat disiapkn dengan jayanya!*sedih xdpt ikut ni.
*jon,entry ni nk amik hati. Jgn la sisihkan nama aku..Hahaha..
 Aku dpt rs pilot xmo turunkan aku kat tempat korang. Parachute pon aku xde. :D..GPS pon aku xde.='(

So,Cik Bee Aty, join deme x? :) 




Selamat ber vacation! makan-makan, jalan-jalan berhappy-happy ok! ^_^
*semoga semua orang punya plan dipermudahkan olehNYA


*TAKE CARE Everyone!

No comments:

Post a Comment