Thursday, September 6, 2012

Planet Marikh : "aku tak paham nape aku tengok ceta ni"

kenape post ni title ni?sbb nyer saye tak paham nape laaa sy pegi tgk movie The Possession. 
Ini semua sbb nak sangat tgk movie buang masa lepas kerja katanya.
Meeting bersama bdk2 planet Marikh.last2 ketua kelas mengambil keputusan tgk movie yang mcm ni. Masuk movie berempat..yang tengok tanpa tutup muka sorang je,lagi 3 hampeh. 
Wani cik ketua kelas dok tolak2 tangan saya bile part suspen.Sengal je rs.Yang Nany dgn saye tah berapakali dok ulang cakap "Aku tak paham nape aku tgk ceta ni"..kesimpulannyer tak tau nk digambarkan.
Kelakar pon ader.Dari zmn sek wangsa smpi skrang Cik ketua kelas ni mmg penghibur hati.kelakar tp ko tetap cute Wani!:D *pujian ikhlas dr hati dari seorang warga Marikh yang setia.





No comments:

Post a Comment