Saturday, September 8, 2012

Siti Khadijah's Wedding dress


Old story.tp nk gak story! sbb ..baca la dlu!br tau..:)
Empunya diri dalam gambar dibawah ni Siti namanya.Dier ni officemate kat office lama.Masa dier bgtau dier nk kawen,beriya-iya dier suwo aku designkan baju,GILA apa!aku da lama tinggalkan fashion design. Rasa nk tolong tapi..sapa lah aku..blajar pattern pon lingkup walaupon aku grad berdiplomakan fashion design.aaah!mampooihh nnt.tah ape jadi design baju ko Siti.
Tapi disebabkan dier beriya2 designkan baju nikah + sanding dier..aku pon OK laa..designkan laa..siap tanya and suwo cr reference camner dier nk..time lunch hour aku pon kuarkan segala harta pusaka pen hitam aku,aku sketch.aku bagi dier 3-4 jenis design.blm ckp puas hati...kami berjmpe di KLCC.siapla aku kuarkan kertas n pen..lukis depan dier + Jon + Aty (diorg ada masa tuh) kat foodcourt atas skali.
*malu weyhh tunjuk sketches buruk dpn diorg,mengigil la!yg pasti aku pnye sketch masa tuh buruk.then aku janji dgn siti..esok aku email bila da scan.

Dan ini lahh dier hasil nyer design aku.Disebabkan aku mmg buta tuli xpandai menjahit.Aku just designkan.Aku mmg rimas keje remeh2.tahla..kurang daya tahap kesabaran gamaknyer.So Siti hantar la kat butik kat Alor Star.
Taraaaaaaaaaaaaaaaa~Baju Sanding Siti.



*A lil bit alteration dr si penghasil baju.

No comments:

Post a Comment